avatar Ten blog rowerowy prowadzi keszol z miasteczka Ruda Śląska (Wirek). Mam przejechane 54854.31 kilometrów w tym 8605.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.35 km/h i się wcale nie chwalę.

Follow me on Strava

Tak było

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

A jest...

W roku 2017 poudaję, że się ścigam... i pojadę:)

Wykres roczny blog rowerowy keszol.bikestats.pl

Byłem w ...

Rower:AUTHOR

Rudzkie klimaty - Kaufhaus

Poniedziałek, 21 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 5

Późnym popołudniem postanowiłem pokręcić się trochę po Rudzie Śl. Nowym Bytomiu i jednym ze starych robotniczych osiedli - Kaufhaus'ie.

Rudzkie klimaty - Kaufhaus © keszol

Rudzkie klimaty - Kaufhas © keszol

Kategoria Samotnie

keszol
| 15:14 środa, 23 września 2009 | linkuj Ok, zapraszam
kosma100
| 21:26 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Też się pisze na oprowadzanie :)

Pozdrawiam
keszol
| 18:21 wtorek, 22 września 2009 | linkuj DARIUSZ79 - prawie jak Nikisz, ale niestety koleje losu nie pozwoliły na dalszą rozbudowę tego osiedla, a z tego co pozostało to naprawdę plany rozwoju tego osiedla musiały być duże. Na sesję zdjęciową możesz zawsze wpaść - oprowadzę:))

djk71 - nie widzę problemu żeby kolega również tutaj zawitał:)

djk71
| 17:52 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Uwielbiam te rudzkie klimaty. W Zabrzu tego nie ma. No może na Borsigu gdzie byliśmy wieczorem po II masie ;-)
DARIUSZ79
| 17:20 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Kurcze niezły klimat to prawie tak samo jak nikiszowiec oj foty bym potrzaskał :) dobrze że jest BS Pozdr