avatar Ten blog rowerowy prowadzi keszol z miasteczka Ruda Śląska (Wirek). Mam przejechane 54854.31 kilometrów w tym 8605.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.35 km/h i się wcale nie chwalę.

Follow me on Strava

Tak było

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

A jest...

W roku 2017 poudaję, że się ścigam... i pojadę:)

Wykres roczny blog rowerowy keszol.bikestats.pl

Byłem w ...

Rower:AUTHOR

III BYTOMSKA MASA KRYTYCZNA

Piątek, 18 września 2009 · dodano: 18.09.2009 | Komentarze 3

Ruda Śl. Wirek - Świętochłowice - Bytom - Świętochłowice - Chorzów Batory - Ruda Śl. Wirek.

Im starsza impreza tym lepsza, towarzystwo rówmież (było nas ok. stówki, m.in. Kosma100, DJK71), traska ciekawa(w niektórych miejscach w życiu nie byłem - rejony kochanowskiego i brzezińskiej, a przez 25 lat mieszkałem w Bytomiu).
Pogoda również spisała się na medal.

Pozdrowienia dla wszystkich:))
Kategoria w towarzystwie

DARIUSZ79
| 17:09 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Tak to bywa nie pozna się miejsca do końca... szkoda że nie mogłem być nadrobi się przy okazji :) Pzodr
keszol
| 19:28 sobota, 19 września 2009 | linkuj nie ma sprawy:)
a wieczory chłodne, idzie jesień:)))
djk71
| 10:48 sobota, 19 września 2009 | linkuj Dzięki za sympatyczne towarzystwo. Fajnie, że odwiozłeś Monię, wczoraj nie dopasowałem stroju do pogody i wieczorkiem było mi już trochę chłodno, dobrze, że mogłem szybko wrócić do domu.