avatar Ten blog rowerowy prowadzi keszol z miasteczka Ruda Śląska (Wirek). Mam przejechane 54854.31 kilometrów w tym 8605.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.35 km/h i się wcale nie chwalę.

Follow me on Strava

Tak było

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

A jest...

W roku 2017 poudaję, że się ścigam... i pojadę:)

Wykres roczny blog rowerowy keszol.bikestats.pl

Byłem w ...

Rower:Bulls

Maj #2

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 0

Kolejny rodzinny wypadzik majówkowy. Obieramy kierunek na Mikołów i iście majówkowym tempem przemykamy przez kochłowicko-halembskie lasy i dalej przez Śmiłowice docieramy na Mokre i tamtejsze wapienniki. Chwila looknięcia na wapienniki i pobliski kamieniołom i zwijamy się piękną ścieżką po Fiołkowej Górze do ogrodu botanicznego, ale tylko na chwilę bo ludzi pełno (zrobiło się cieplej...:)).  Dalej kierunek na Bujaków i Chudów - tam podobnie ludzi full. Dalej już przez Borową Wieś lasami na Halembę do domku:))